سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تاکید استاندار سیستان وبلوچستان بر ثبت نام کسبوکارهای کم خطر در

&

تاکید استاندار سیستان وبلوچستان بر ثبت نام کسب‌وکارهای کم خطر در سامانه اصناف و صنایع


 

 

  • تاکید استاندار سیستان وبلوچستان بر ثبت نام کسب‌وکارهای کم خطر در سامانه اصناف و صنایع

    احمدعلی موهبتی با بیان اینکه مدیریت بیماری کرونا و بازگشت به روال عادی زندگی نیازمند مشارکت و همکاری همه مردم است، اظهار داشت: طرح فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت‌های تردد با همکاری بسیار خوب مردم در سطح استان اجرا شده است.

    وی تاکید کرد: مدیران، متصدیان، مالکان و کارفرمایان کسب و کارهای کم ریسک به منظور شروع فعالیت با رعایت نکات بهداشتی اعلام شده در سامانه اصناف و صنایع ثبت نام کنند و فعالیت خود را با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و دریافت کد بهداشتی آغاز نمایند.

    رییس ستاد مدیریت بیماری کرونا سیستان وبلوچستان از همراهی و عملکرد مردم که در کاهش ترددهای غیرضروری همکاری داشتند تقدیر کرد و آن را نشانه ای از فرهنگ غنی مردم استان دانست و از مردم خواست همچنان طرح فاصله گذاری اجتماعی را جدی بگیرند و با رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی فقط در صورت ضرورت و با رعایت نکات بهداشتی از منزل خارج شوند.
     
    موهبتی با بیان اینکه بیشترین عامل انتقال ویروس کرونا توسط حمل و نقل عمومی صورت می‌گیرد تصریح کرد: برای استفاده از این بخش باید نهایت دقت در پروتکلهای بهداشتی صورت بگیرد به عنوان مثال در خودروهای سواری بایستی حداکثر سه نفر مسافر سوار شوند.
      
    استاندار سیستان وبلوچستان همچنین ضمن تشکر از زحمات مجاهدت‌گونه کادر درمانی به عنوان خط مقدم، از طلاب و روحانیون، خیرین و گروه های جهادی برای کمک به نیازمندان و تولید و توزیع مواد ضدعفونی کننده قدردانی نمود.

    انتهای پیام